Our articles

השכרת ציוד לאירועים מחירים

השכרת ציוד לאירוע שלכם

אירועים בישראל הם חגיגה אמיתית. בין אם מדובר באירוע גדול מהעבודה או באירוע משפחתי, אנחנו עם שאוהב לחגוג. הצלחתו של אירוע תלויה רבות בהכנות אליו ובציוד הרלוונטי, לא פעם הציוד הוא זה שיגדיר את רמת האירוע ויקבע את רמת ההנאה של האורחים. כשאנחנו מסכמים אירועים עם חברים או בני משפחה אנחנו מרבים לדבר על האוכל, פינות הישיבה, הריהוט, סט הכלים, צבע המפות, העיצוב הכולל בעיקר כל הדברים החזותיים שמטמיעים בנו את חוויית האירוע.

אירוע בר מצווה עם כל הציוד הדרוש
ציוד ואביזרים להשכרה - לחתונות ולכל אירוע - קארמה השכרת ציוד לאירועים

ציוד לאירועים

לפני ביצוע השוואת מחירים השכרת ציוד לאירועים – יש לבצע שלב חשוב שלא מומלץ לוותר עליו, רוב החברות בתחום שומרות על מחירים דומים אך ישנם גם חברות ש”מתווכות” בין חברות השכרות, כמו בכל תחום. במקרה של ציוד לאירועים להשכרה – מחיר נמוך יכול לעורר חשד ולרמז על רמת אחזקה נמוכה ואיכות ירודה של ציוד.

עליכם לבדוק תחילה מה מצב הציוד, איזו אחריות יש לציוד, מה קורה כאשר התקבל ציוד שלא הוזמן וכדומה. חשוב להתעכב על החברה ממנה מבצעים את ההשכרה ולהבין אלו שירותים היא מעניקה והאם היא אמינה ומה קורה במקרה של חוסרים, איזה מענה הם יודעים לתת וכו’.

אצלנו, העיצוב והאיכות הם במקום ראשון.

סוגי ציוד לאירועים

אנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו, אל חברת קארמה ציוד ואירועים ויחד נבנה את רשימת הציוד עבור האירוע. אנו מציעים לכם השכרת ציוד לאירועים מחירים  הוגנים ובעיקר שרות מעולה.

מספרי הטלפון שלנו הם: 050-9647220 או 054-4757900. הצוות המקצועי שלנו, ישמח לשרת אתכם ולהעניק לכם שירות וייעוץ מלא.

לא לכל גני האירועים ואולמות האירועים יש את כל הציוד ולעיתים קרובות מנהלי ומזמיני האירוע צריכים לשכור ציוד מחברות המוכשרות ומיועדות לכך, בעיקר אם מדובר במיקום לא דגרתי כמו אירועים בטבע למשל.

באנר מרובע הקומבינציות של קארמה

קומבינציות

Recommendations

לקוחות מספרים:

עשינו ארוע בבית , ממליצה בחום על קארמה . ציוד מעולה ושרות מעולה, רע תמיד היה זמין ואדיב ונתן מענה לכל דבר . גלית

גלית ליס

בחרנו ברע ואלעד לאירוע החינה שלנו, בחצר הפרטית של ההורים שלי (כ120 מוזמנים)! הם עיצבו לנו את המקום כמו גן אירועים עם הציוד שלהם! פשוט יצא מדהים❣️ הכל היה נראה מושלם ובאיכות גבוהה ברמות👏🏼 תותחים ומקצועיים ושמחה שבחרנו בשירות שלהם🙏🏼🙏🏼

אורטל אלקיים

עשינו אירוע בחצר של המשפחה. רע ושאר הצוות של קארמה נתנו שירות מצוין! היו זמינים לכל בקשה ושינויים בהזמנה שעשינו עד הרגע האחרון, עזרו ונתנו המלצות מנסיונם, והקימו את הציוד לפני יום האירוע כדי שנהיה הכי רגועים שיש. אין ספק שנמשיך לעבוד איתם גם באירועים הבאים!

תומר חדד

עשינו אירוע בחצר של המשפחה. רע ושאר הצוות של קארמה נתנו שירות מצוין! היו זמינים לכל בקשה ושינויים בהזמנה שעשינו עד הרגע האחרון, עזרו ונתנו המלצות מנסיונם, והקימו את הציוד לפני יום האירוע כדי שנהיה הכי רגועים שיש. אין ספק שנמשיך לעבוד איתם גם באירועים הבאים!

טלי לוין
!We want too

לפגישת ייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    מאמרים נוספים

    פתח/י צ'אט
    1
    היי 👋
    איך נוכל לעזור לך?