השכרת ציוד לאירועים

אנחנו בקארמה חושבים עליכם. פתחנו את החברה עם החזון לקיים עבור לקוחותינו את האירוע המושלם במיוחד עבורם. להוביל את האירוע במקצועיות, להגיע בזמן, לתכנן את הכל כראוי, לספק את הציוד האיכותי ביותר, ציוד נקי, איכותי, שמור ומתוחזק, עם 0 תקלות בשטח.

אלפי האירועים שעשינו בשנים האחרונות הביאו אותנו להוביל את תחום השכרת הציוד לאירועים, תוך עמידה מוחלטת בזמנים, ניהול והחזקה של צוות מקצועי המורכב מכח אדם איכותי במיוחד, שירות מיידי ומהיר מהיום להיום, מהרגע להרגע… וכן, עמידה במחירים הטובים בישראל, ללא כל ספק.

השכרת ציוד לאירועים.
לכם? מגיע את הטוב ביותר. הציוד האיכותי ביותר. אצלנו בקארמה תמצאו הכל במקום אחד. מהכסא שסביב לשולחן, ועד לרמת המפה שתכסה את השולחן. שולחנות, תאורה, מקררים, מצננים ומאווררים, ועוד.

מנכ"ל קארמה השכרת ציוד לאירועים

המגוון הגדול בישראל של השכרת ציוד לאירועים

דבר ראשון, חשוב לדעת שכל הציוד שלנו מתוחזק ונשמר ברמה גבוהה מאד. אנחנו מקפידים ומדקדקים לשמור על כל כסא, כל שולחן, כל מצנן, צ’ילר, ושאר ריהוט ואביזרים אותו אנחנו משכירים ללקוחותינו. אך יחד עם זאת, הלקוחות שלנו יכולים להיות בטוחים שהם מצדם יכולים להיות בלב שקט שיקבלו חופש להשתמש בציוד אותו הם משכירים מאיתנו, וכן האורחים שלהם.
אנחנו בקארמה מתחייבים לספק שירות מצוין, אחריות על כל מה שצריך במקום אחד. החלפות, שינויים, החלטות מהירות, שירות מהיום להיום, פתרונות ואלתורים בשטח – כל זה, זה בדיוק אנחנו. “קארמה היא אלופת ישראל בשירות” כך אמר פעם רֵעַ, מנכ”ל קארמה השכרת ציוד לאירועים לראיון באתר ישראל היום, לקריאת הכתבה לחצו: השכרת ציוד לאירועים.

ניתן להשיג אצלנו מגוון עצום של השכרת שולחנות לאירועים, השכרת כסאות לאירועים, ריהוט אלטרנטיבי ומיוחד, מצננים, מאווררים, פטריות חימום, אוהלים, פתרונות הצללה, ספות, ריהוט לזולה, כסאות בר ניידים, עמדות בר ניידות, כסאות פלסטיק, במות, ועוד אינסוף ריהוט ואביזרים כדי לחגוג את האירוע המושלם בשטח.
כמו כן, יש לנו עמוד קומבינציות, בו תוכלו לראות את כלל השילובים האהובים עליכם, ולראות איך עיצוב של כסא יכול להתחבר עם שולחן מעוצב, ואף להתאים סטים בעצמכם! הכנסו לראות ריהוט לאירועים להשכרה.

Blog

בלוג

אהבתם? בקרו בקטלוג ציוד לאירועים להשכרה.

פתח/י צ'אט
1
היי 👋
איך נוכל לעזור לך?