Our articles

השכרת כסאות ושולחנות מחיר

השכרת רהיטים לאירועים

אירוע מורכב מעשרות ואולי אפילו מאות פריטים. בשביל להקים אירוע, אם אירוע חברה, חתונה או אפילו אירוע משפחתי מצומצם יש צורך בהכנות מרובות, אנשי מקצוע וציוד רב. מעבר לפנטזיות או הדברים יוצאי דופן באירועים ( קוסם, הפעלות בידור אחר וכו’ ) ישנו הבסיס והמרכיב היסודי של כל אירוע. בכל אירוע, באשר הוא יהיו בו כסאות ושולחנות…

לשולחנות ולכיסאות תפקיד חשוב באירוע. רוב האירועים בישראל נמשכים זמן רב, מספר שעות. בנוסף, אנחנו הישראלים אוהבים לשנות ולגוון אזורי ישיבה, ריקוד, קבלת פנים ועוד. בכל אירוע ממוצע יכולים להיות 3-4 אזורי ישיבה, עמידה או אכילה.

ציוד ואביזרים להשכרה - לחתונות ולכל אירוע - קארמה השכרת ציוד לאירועים
ציוד ואביזרים להשכרה - לחתונות ולכל אירוע - קארמה השכרת ציוד לאירועים

אופי האירועים מכתיב לנו, אנשי המקצוע, את כמות ואופי הציוד שעלינו להביא. בחתונה ממוצעת יכולים להיות 4 סוגי כיסאות וכמות דומה של שולחנות: שולחנות וכיסאות בר לקבלת הפנים, שולחנות להגשת האוכל, כבופה, פינות ישיבה אלטרנטיביות, כיסאות לאזור החופה וכמובן כיסאות ושולחנות לטובת האכילה. לא לכל גני האירועים יש את המלאי הנחוץ ובוודאי שמדובר באירועים במקומות לא שגרתיים ( בטבע ) לכן השלב של השכרת כסאות ושולחנות הוא בלתי נמנע.

במקרה של השכרת כסאות ושולחנות מחיר הוא פקטור חשוב ומהווה משקל בביצוע ההזמנה. יש חשיבות לאיכות הכסאות, החומר מהם הוא עשוי ( עץ, פלסטיק ), המשקל שלהם וכמובן לכמות. חברות רבות מציעות שרות של השכרת כסאות ושולחנות לאירועים וישנם שיקולים רבים להחלטתכם מעבר למחיר ( אשר דומה ברוב החברות ): מגוון הפריטים, השרות והמוניטין של החברה, ותק בשוק וקרבת מחסני החברה לאזור האירוע.

חברת קארמה, מציעה לכם מגוון רחב של כסאות עבור האירוע שלכם בתהליך קל ונוח. כל שעליכם לעשות הוא להתקשר אלינו ואנחנו נדאג לכל הציוד הנדרש לאירוע שלכם. ניתן לפנות אלינו דרך האתר ( צור קשר ) או ישירות בטלפון 050-9647220 או 054-4757900.

קומבינציות

אצלנו, העיצוב והאיכות הם במקום ראשון.

Recommendations

לקוחות מספרים:

שכרנו מקרמה ציוד לארוע – מיום שני ליום שישי !!!
חייבת לציין את הזמינות, השרות, והנכונות לתת מענה לכל צורך ובעיה. הציוד שהגיע בצורה מאורגנת, נוחה לשימוש, נקי ומסודר,
מפות נקיות ללא כתמים וחורי סגריות, מגוהצות ומוכנות לשימוש עם ספיר.
היה ממש תענוג
ממליצה בחום

וארדית אגסי

עשינו אירוע בחצר של המשפחה. רע ושאר הצוות של קארמה נתנו שירות מצוין! היו זמינים לכל בקשה ושינויים בהזמנה שעשינו עד הרגע האחרון, עזרו ונתנו המלצות מנסיונם, והקימו את הציוד לפני יום האירוע כדי שנהיה הכי רגועים שיש. אין ספק שנמשיך לעבוד איתם גם באירועים הבאים!

תומר חדד

צוות מקסים של אנשים שנותנים שירות מעל ומעבר. הציוד היה יפה, נקי וברמה גבוהה. קיבלנו מלא פידבקים על הנראות (לקחתי שולחנות בר, כסאות, מזנונים, מפות, צלחות, סכו”ם ועוד) ומחזירה לקארמה פידבק על חווית השירות מולם.
ממליצה בחום! וגם המחיר הוגן לחלוטין.

ענת אוהר

נעזרנו בקארמה השכרת ציוד לאירועים פעמיים לאירועי חברה, הציוד שהגיע היה ברמה גבוהה, בשעה המבוקשת בלי איחורים והשירות שלהם פשוט מושלם!! ללא ספק נעזר בשירותים שלהם שוב. תודה רבה!!

יובל גולדשטיין
!We want too

לפגישת ייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    מאמרים נוספים

    פתח/י צ'אט
    1
    היי 👋
    איך נוכל לעזור לך?