Our articles

השכרת ריהוט לאירועים

ריהוט לאירועים

עד לפני שני עשורים הרוב המוחלט של אירועים בישראל היה קורה תחת מטרייה של גני האירועים ואולמות האירועים. תהליכים שקרו ב-20 שנים האחרונות הביאו מפיקים וחברות רבות לתכנן ולהוציא לפועל אירועים רבים מחוץ ללוקיישנים המוכרים. בנוסף, גם הקונספט של האירועים השתנה: אם בעבר היו אזורים מוגדרים ומסורתיים כמו אזור ישיבה, אזור ריקודים וקבלת פנים בלבד, כיום יש פינות בר, בר עמידה, פינות צ’יל אאוט, פינות ישיבה אלטרנטיביות ועוד.

השינוי הנ”ל יחד עם גדילה משמעותית של הפקת אירועי חברה – קונספט של האלף השלישי הביא לצמיחתן של חברות רבות המספקות ריהוט לאירועים. השכרת ריהוט לאירועים מאפשרת גמישות מחשבתית למפיקי ומארגני האירוע כמו גם יכולת ליצור כמעט כל קונספט רצוי בכל לוקיישן אפשרי.

וכן, ריהוט אלטרנטיבי גם כן.

תמונה של ציוד כסאות ושולחנות באירוע בשטח 35
ציוד ואביזרים להשכרה - לחתונות ולכל אירוע - קארמה השכרת ציוד לאירועים

ריהוט לאירועים השכרה

במקרה של ריהוט לאירועים, השכרה הינה פתרון מושלם לחברות ומפיקים שצריכים לייצר תוכן במיקום מורכב. למשל, ערב חברה לסוף שנה לחברת סייבר שיהיה ממוקם ברמת הנגב, מיקום ללא כל תשתית.

במקרה כזה, חברת ההשכרה תדע לספק ולהקים את המתחם: יצירת תשתית חשמל ע”י גנרטורים שקטים ואמצעי תאורה, הצללות ואוהלים, מזגנים ניידים, שולחנות, כיסאות וכל הריהוט הנלווה, כלי האוכל ובקיצור כל פרט ומוצר שהמפיקים יהיו זקוקים לטובת הפקת האירוע.

אצלנו, העיצוב והאיכות הם במקום ראשון.

השכרת ריהוט לאירועים- מחירים

כשאנו באים לבצע השכרת ריהוט לאירועים, מחירים הם חלק בלתי נפרד מהתקציב והשיקולים. רוב החברות מציעות את אותן מחירים והשוני הגדול בין החברות הוא לא במחיר. תמיד תוכלו לבצע סקר השוואת מחירים, הדבר החשוב שתצטרכו לבדוק:

  • איכות הציוד המושכר ורמת החזקתו.
  • השרות שתקבלו מחברת ההשכרה.
  • זמני התייצבות ולקיחת הציוד.
  • טיפול ושרות של החברה במידה ויש משבר או חסר משהו, מה המענה שניתן.

 

חברת קארמה מספקת מגוון שלם של ציוד לאירועים ותשמח לסייע לכם בהפקת האירוע הקרב ובא: מצנן אוויר לאירועים בשטח, פופים צבעוניים, שמשיות ענקיות, מערפלי מים, מאוורים תעשייתיים גדולים, פינות הגשה מעוצבות ועוד רשימה בלתי נגמרת של מוצרים ושירותים לאירועים שיסדרו לכם את האירוע מ-א’ עד ת’.

מוזמנים ליצור קשר  בטלפון 0509647220 או להשאיר מייל כאן.

תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי לגביי השכרת ציוד, לקבל מאיתנו הצעת מחיר מפורטת במייל, ולשכור את שירותי החברה.

באנר מרובע הקומבינציות של קארמה

קומבינציות

Recommendations

לקוחות מספרים:

עשינו אירוע בחצר של המשפחה. רע ושאר הצוות של קארמה נתנו שירות מצוין! היו זמינים לכל בקשה ושינויים בהזמנה שעשינו עד הרגע האחרון, עזרו ונתנו המלצות מנסיונם, והקימו את הציוד לפני יום האירוע כדי שנהיה הכי רגועים שיש. אין ספק שנמשיך לעבוד איתם גם באירועים הבאים!

תומר חדד

בחרנו ברע ואלעד לאירוע החינה שלנו, בחצר הפרטית של ההורים שלי (כ120 מוזמנים)! הם עיצבו לנו את המקום כמו גן אירועים עם הציוד שלהם! פשוט יצא מדהים❣️ הכל היה נראה מושלם ובאיכות גבוהה ברמות👏🏼 תותחים ומקצועיים ושמחה שבחרנו בשירות שלהם🙏🏼🙏🏼

אורטל אלקיים

שירות אדיב ומצוין!! הציוד הגיע בצורה מושלמת ומוסדרת.
ניקיון של הכלים ברמה גבוהה מאוד. מומלצים בחום!!

סימה ביטון

וואוו וואוו וואוו, קודם כל ריהוט מדהים ששידרג לנו את האירוע. והצוות הכי מקצועי ואנושי שפגשתי, רע ואלעד נותני שירות ברמה הכי גבוהה שיש ומעל למצופה, אני ממליצה בחום !

הילה ואקנין
!We want too

לפגישת ייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    מאמרים נוספים

    פתח/י צ'אט
    1
    היי 👋
    איך נוכל לעזור לך?