Our articles

השכרת פטריות חימום לאירועים

פטריות חימום להשכרה

מחפשים חברה מקצועית המספקת שירותי השכרת פטריות חימום במרכז? חברת קארמה ציוד ואירועים תדאג לספק לכם את פטריות החימום החדישות והבטיחותיות ביותר לכל אירוע במזג אוויר קר.

אם בעבר אירועים היו בנליים והיו בנויים מעמדת קבלת פנים, מזנוני אוכל ושולחנות לאכילה, כיום, אירועים רבים מתרחשים מחוץ למיקום המוכר של גני ואולמות אירועים. למעשה יש נטייה ומגמה ברורה של הפקת אירועים בשטח, באזורי טבע למיניהם.

הרצון ליצור משהו שונה ומקורי מביא מפיקים ומארגני אירועים לחיפוש אחר מיקום שונה בטבע, קונספט אחר ובעיקר משהו שאחרים לא עשו….למזג האוויר יש השפעה ישירה על ביצוע האירוע שכן קיימת קיצוניות במזג האוויר בישראל ( קיץ רותח וחורף שיכול להיות קר מאוד, רוחות, יובש וכו’). אם בקיץ נוודא שיש מאווררים או מזגנים ייעודיים באירוע שטח שנתכנן, הרי שבחורף נחפש פתרונות חימום כגון השכרת פטריות חימום לאירועים.

תמונה של ציוד כסאות ושולחנות באירוע בשטח 60
תמונה של ציוד כסאות ושולחנות באירוע בשטח 60

 

השכרת פטריות חימום לאירועים – קארמה ציוד ואירועים

פטריות החימום נכנסו לשוק הישראלי בצורה חזקה לפני כעשור וחצי בלבד ומאז הן מהוות פתרון מושלם לאירועי חוץ, מסעדות על החוף או עם סגירת חורף, על הטיילת וכל מקום אחר אשר רוצה לעבוד בחורף ולספק לקהל לקוחותיו סביבה חמימה ליד השולחנות. גם בתחום האירועים קיים ביקוש לפתרונות חימום וקירור, חלקם תוכלו לראות באתר של חברת קארמה השכרת ציוד לאירועים.

השכרת פטריות חימום – מחיר ופרטים נוספים

במקרה של פטריות חימום להשכרה, מחיר יהיה נגזרת של כמות הפטריות המבוקשות והזמן שבו האירוע נמשך ( אירוע הנפרש על פני כמה ימים יחייב החלפת בלון גז במהלך ההשכרה ויעלה יותר ). פנו אל צוות המשרד והוא ישמח לתת לכם הצעת מחיר בכתב.

חברת קארמה מספקת מגוון שלם של ציוד לאירועים, כולל השכרת פטריות חימום, ותשמח לסייע לכם בהפקת האירוע הקרב ובא: מצנן אוויר לאירועים בשטח, פופים צבעוניים, פתרונות הצללה, מערפלי מים, מאוורים ייחודיים גדולים, פינות הגשה מעוצבות ועוד רשימה בלתי נגמרת של מוצרים ושירותים לאירועים שיסדרו לכם את האירוע מ-א’ עד ת’.

מוזמנים ליצור קשר  בטלפון 0509647220 או להשאיר מייל כאן.

תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי לגביי השכרת ציוד, לקבל מאיתנו הצעת מחיר מפורטת במייל, ולשכור את שירותי החברה.

מפזר חום - השכרת ציוד לאירועים

השכרת ציוד לאירועים
!We want too

לפגישת ייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    מאמרים נוספים

    פתח/י צ'אט
    1
    היי 👋
    איך נוכל לעזור לך?