Our articles

השכרת מאווררים לאירועים

מאווררים את האירוע

3 דברים עיקריים קורים בקיץ הישראלי החם והלח: הדבר הראשון הוא שחם, חם מאוד, הדבר השני הוא נחילי יתושים וזבובים בעיקר ליד מקורות מים ופרדסים, והדבר השלישי הוא עונת החתונות והאירועים החמה. עד כאן הכל טוב ויפה, אך מה קורה שמחברים את כולם ביחד ליום אחד בחודש אוגוסט ?

ברוב אולמות האירועים ובגני האירועים המסודרים יש מערכות המתמודדות עם האימונים שהזכרתי, אם בקירוי של שמשיות או גגות מודולריים, ריסוס מתאים טרם האירוע ואם באמצעות מערכות קירור בדמות מזגנים ומאווררים גדולים שמסייעים אף בהרחקת זבובים ויתושים.

אך מה קורה כשאנו בוחרים במיקום לא שגרתי לאירוע, לא במקום מוסדר עם המערכות התומכות? בדיוק לשם כך חברת קארמה מעמידה לרשות לקוחותיה שלל אמצעים ומערכות אוורור.

ה-מאוורר

השכרת מאווררים לאירועים נכונה לכל אירוע המתקיים בין החודשים מאי וספטמבר למיקום שאינו מספק את האמצעים כחלק מחבילת האירוח. עליכם להבין תחילה מה הוא אופי האירוע שלכם, היכן הוא יתקיים, מה תוואי השטח, מה גודל השטח, האם עתיד להיות רחבת ריקודים או לא ומה עתידה להיות תוכנית האירוע. לאחר מכן, יש לבחור את סוגי המאווררים וכמות המאווררים אשר תגרום לאירוע שלכם להיות מאוורר, נעים ובמיוחד כייפי. השכרת מצננים לאירועים או מאווררים ומערכות קירור לאירועים המתקיימים בחוץ וגם לכאלו המתקיימים בתוך מבנה, היא קריטית בתקופות רבות בשנה ולכן נמליץ לכם להתחיל את רשימת הציוד שלכם עם הזמנת  המאווררים. מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי סוג המאווררים וכמות שתכסה מספיק שטח ואזורי ישיבה, עמידה או ריקוד.

עומדים לחגוג אירוע בחוץ? רוצים לקיים ערב לעובדים לקראת פתיחת השנה ? מעוניינים לדאוג לאורחים/ עובדים שלכם ולהנאה שלהם בעודם מפזזים תחת כיפת השמיים? הגעתם למקום הנכון! אנחנו בחברת קארמה, נדאג להשכיר לכם את הציוד האיכותי ביותר והמתאים ביותר לקיום האירוע שלכם. חייגו אלינו עוד היום באחד מהטלפונים הבאים ויחד נוכל לעזור לכם להרים את האירוע שכולם ידברו עליו: 050-9647220 או 054-4757900. – קארמה השכרת ריהוט אלטרנטיבי לאירועים.

ניתן להתרשם גם אודות: השכרת מאווררים לאירועים, פתרונות קירור מתקדמים, ולקרוא גם על כל מה שרציתם לדעת על גנרטורים, וכמובן – כל מה שחדש בקארמה

ציוד ואביזרים להשכרה - לחתונות ולכל אירוע - קארמה השכרת ציוד לאירועים
!We want too

לפגישת ייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    מאמרים נוספים

    פתח/י צ'אט
    1
    היי 👋
    איך נוכל לעזור לך?