Our articles

השכרת אוהלים לאירועים בשטח

הפנטזיה של ארגון אירוע בשטח יכולה להתגשם אם רק תדעו כיצד לארגן נכון את האירוע בשטח. כיום, ישנו ציוד שכדאי להביא לשטח על מנת לארגן אירוע בצורה טובה. אבל מהו הציוד הדרוש לארגון אירוע בשטח, וכיצד מארגנים אותו? הכל בהמשך.

אירוע בשטח יכול להיות מושלם אם רק תדעו לארגן אותו כיאות. אירוע מסוג זה יכול להתקיים בשטח פתוח, בים, ביער, בפארק, בין הכרמים או בכל מקום בו תרצו לארגן אירוע, בין אם מדובר באירוע חגיגי כמו חתונה, אירוע עסקי, אירוע קהילתי ועוד.

ציוד מיוחד לאירועים עם חברה מקצועית ואמינה
ציוד מיוחד לאירועים

אז איזה ציוד צריכים לאירועים שמתקיימים בשטח?

השכרת גנרטורים לחשמל – גנרטורים הם הא. ב. בהקמת אירוע בשטח. גנרטורים תפקידם להעביר חשמל באירוע, כי הרי ללא גנרטורים לא תוכלו להרים חשמל באירוע. כיום ישנם מגוון גנרטורים בגדלים שונים לכלל סוגי אירועים בשטח וחשוב להתאים את גודל הגנרטורים ואת מספרם כך שיתאימו לסוג וגודל האירוע וכן כל מה שקשור בעניין השכרת ציוד לאירועים.

ציוד הגברה ותאורה – מלבד הגנרטורים חשוב לאירוע להתאים גם ציוד הגברה ותאורה מתאימים. אם האירוע מתקיים עד שעות הערב רצוי להצטייד בציוד תאורה לשעות הערב וגם בציוד הגברה לאירועים בשביל מוזיקה או לנאומים שיתקיימו באירוע. לשם כך מומלץ לשכור ציוד הגברה מתאים לאירוע שטח.

ציוד חימום וקירור – את ציוד החימום והקירור יש להתאים לזמן בו מתרחש האירוע. אם האירוע מתקיים בקיץ מן הסתם תרצו לשכור ספרינקלרים או מזגנים ניידים למען צינון הקהל באירוע. בחודשים הקרירים יותר תרצו לשכור פטריות חימום לחימום הקהל באירוע. (לחצו למאוורר תעשייתי)

אוהלים לאירועים בשטח – השכרת אוהלים לאירועים בשטח הם עוד נדבך חשוב הכרחי לקיום אירועים בשטח. כיום ישנם אוהלים מדהימים ויפים שמתאימים לאירועים בשטח. אוהלים מסוג זה ניתן לשכור מחברות להשכרת ציוד לאירועים בשטח כמו חברת karma העוסקת בציוד לאירועים המשכירה מגוון אוהלים לאירועי שטח ביניהם אוהלים הבנויים בברזנט עליון וחלונות המאפשרים לקבע את כיווני הכניסה לאוהל לפי העדפת הלקוח: חשוב לשים לב בהשכרת האוהל כי האוהל איכותי, אטום למים ולרוח וכי הוא נראה יפה ומעוצב.

ניתן להתרשם גם אודות: פריטים שהם MUST לכל אירוע!,  ציוד לאירועיםמוצרים למכירה, כל פתרונות הקירור, השכרת ציוד לאירועים,  השכרת מזרנים.

השכרת ציוד לאירועים
!We want too

לפגישת ייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    מאמרים נוספים

    פתח/י צ'אט
    1
    היי 👋
    איך נוכל לעזור לך?