Our articles

השכרת אביזרים לאירועים

הקיץ כבר בעיצומו וכולנו מתכננים סוגים של אירועים כמו חתונות, ימי הולדת, מסיבות הפתעה, מסיבות חוף על הים, מסיבות רווקים ורווקות, טיולים עם כל המשפחה ועוד… זה בדיוק הזמן לברר על חברת השכרת אביזרים לאירועים שיהפכו את האירוע שלכם למזמין, נעים ואיכותי.
אילו אביזרים ורהיטים מומלץ להזמין לאירוע שלכם?

השכרת אביזרים לאירועים - קארמה אירועים
השכרת אביזרים לאירועים – קארמה אירועים

 

ובכן השכרת אביזרים לאירועים מאוד תלויה באם אתם מפיקים את האירוע בחיק הטבע, על חוף הים או בבית שלכם כמובן… הנה כמה מהחשובים…

  • כסאות – אי אפשר להרים אירוע מוצלח בלי כסאות נוחים ובטיחותיים עליהם כל אחד יוכל לשבת במהלך האירוע. תוכלו לבחור בין כסאות בר לכסאות נמוכים כמובן.
  • ריהוט – המגוון הוא די גדול ולכן בקלות ניתן להתאים את סוג הריהוט לאופי האירוע. לאירוע צעיר, קליל ואנרגתי תוכלו להשכיר ספסלי פוטון זוגיים, שולחנות זולה, פופים, כסאות נוח תאילנדים, שרפרפים בדואים ושולחנות בר. לאירועים שהם קצת יותר מכובדים ומגיע אליהם גם קהל מבוגר תוכלו להשכיר שולחנות וכסאות רגילים, שולחנות עגולים ומפות שולחן.
  • ציליות ומאווררים תעשייתיים- במידה והאירוע שלכם מתקיים בשעות היום, כדאי מאוד לדאוג לצילייה ולמאוורר תעשייתי. ניתן גם להשכיר אוהלי פרזנט גדולים שיאפשרו לחלק מהאורחים להיות בתוך האוהל ולא בשמש בחוץ.
  • ציוד חוף – מחצלות, כריות נוי במגוון של צבעים וגדלים, שמשיות, רשת כדור עף מקצועית למשחק, מקלחות שטח, כירבוליות להשכרה – אלו ועוד ניתנים להשכרה לתכנון, הקמה והפקה של אירוע חוף מושלם שלא חסר בו כלום. ניתן אפילו להשכיר ציוד קירור לאירועים וחימום כמו למשל מערבלי מים, מאווררים תעשייתיים, מצנני אוויר, תנורי חימום לעונה הקרירה ועוד.

לסיכום, כדי להקים אירוע בעצמכם, חייבים לחשוב על כל הפרטים – גדולים וקטנים. חברת השכרת אביזרים לאירועים שיש לה את כל הציוד והאביזרים הנדרשים תסייע לכם בבחירה ותספק לכם ציוד איכותי, מקצועי שיהפוך את האירוע שלכם ללא פחות ממושלם. הציוד הנכון יאפשר לאורחים להרגיש בנוח ואף לעצב את החלל בהתאם לטעמכם האישי.

 

ניתן להתרשם גם אודות: פריטים שהם MUST לכל אירוע!,  ציוד לאירועים, השכרת אוהלים לאירועים בשטח, מוצרים למכירה, כל פתרונות הקירור.

ציוד ואביזרים להשכרה - לחתונות ולכל אירוע - קארמה השכרת ציוד לאירועים
!We want too

לפגישת ייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    מאמרים נוספים

    פתח/י צ'אט
    1
    היי 👋
    איך נוכל לעזור לך?