Our articles

השכרת מחצלות פופים

השכרת פופים ומחצלות

בשנים האחרונות הולכת ומתגברות 2 תופעות חשובות בתחום האירועים, בין אם מדובר באירועים משפחתיים גדולים או אירועי חברה: הראשונה, התגברות אירועי החוף- אירועים אשר מתקיימים בקרבת החוף ומאופיינים בהצללה ואיכותית והבאת ריהוט מתאים. השנייה, הכנסת פינות ישיבה ‘צ’יל אאוט’ לאירועים גדולים, יצירת אזורי נוחות והירגעות לאורחים.

בניגוד לגני אירועים או אולמות להם יש ציוד in house במקרה של אירועי חוף או אירועי שטח אחרים יש צורך בהסתייעות של חברות השכרת ציוד לאירועים. השכרת פופים ומחצלות אפשרית היום במגוון רחב של מוצרים וגוונים.

השכרת מזרנים מחצלות פופים - קארמה אירועים
השכרת מזרנים מחצלות פופים – קארמה אירועים

 

קארמה ציוד ואירועים – השכרת ציוד לאירוע חוף

השכרת ציוד חוף מאופיין במוצרים שונים מאשר אירועים אחרים. חברת קארמה מנוסה בהקמת מתחמי אירועים בחוף החל מכמות של עשרות ועד למאות אנשים ויותר. רשימת הציוד תכלול השכרת מחצלות, פופים, כריות, רשתות צל או פתרונות הצללה אחרים, מזגני שטח, שמשיות, רשתות כדור עף ועוד. ניתן לראות את רשימת הציוד הנלווה לאירועים ואף תמונות של שולחנות למשל בדף הזה באתר.

 

חברת קארמה מספקת מגוון שלם של ציוד לאירועי חוף, ותשמח לסייע לכם בהפקת האירוע הקרב ובא: מצנן אוויר לאירועים בשטח, פופים צבעוניים, פתרונות הצללה, מערפלי מים, מאוורים ייחודיים גדולים, פינות הגשה מעוצבות ועוד רשימה בלתי נגמרת של מוצרים ושירותים לאירועים שיסדרו לכם את האירוע מ-א’ עד ת’. לגבי מחירים של השכרת ציוד לאירועים, תוכלו ללחוץ כאן.

תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי לגביי השכרת ציוד, לקבל מאיתנו הצעת מחיר מפורטת במייל, ולשכור את שירותי החברה.

ציוד ואביזרים להשכרה - לחתונות ולכל אירוע - קארמה השכרת ציוד לאירועים
!We want too

לפגישת ייעוץ השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    מאמרים נוספים

    פתח/י צ'אט
    1
    היי 👋
    איך נוכל לעזור לך?