חבר’ה מאתר ישראל היום תפסו אותנו לשיחה קצרה על הטרנד הלוהט של תקופת הפוסט-קורונה.
“בשנים האחרונות יותר ויותר זוגות מחליטים להתחתן בשטח פתוח במקום באולמות או גני אירועים, ובצדק. בין אם מדובר בחתונה בחורשה פורחת, במדבר קסום, בחוף הים או בחצר הבית – לחתונה בשטח פתוח יש יתרונות רבים. הטבע שמקיף אתכם יספק לכם את התפאורה המושלמת ליום המרגש בחייכם. העצים, הפרחים ורחש הגלים בים יתרמו עוד יותר לאווירה הרומנטית, ותמונות החתונה שלכם יצאו פוטוגניות במיוחד ואהודות על כל האורחים”
בואו לראות מה יש לרע מלמד ואלעד בקר שלנו להגיד על השכרת ציוד לאירועים, בחירת השטח המתאים, התאמת האירוע למזג האוויר, בחירת הציוד והעיצוב המתאימים, ועוד 🙂
מתכננים אירוע חוץ בקרוב? רגע שפני שאת מתחילים בתהליך השכרת ציוד לאירועים, כדאי שתקחו את הכללים הבאים בחשבון. הנקודות הבאות לקוחות מתוך המאמר שלנו “עשרת הדיברות להשכרת ציוד לאירועים”.
1. כמות האנשים – אתם חייבים לדעת כמה אנשים מוזמנים לאירוע שלכם. ממש כמו באירוע באולם אירועים. עשו רשימה מסודרת עם כל החברים והמשפחה, ובכך בערך תקבלו אינדיקציה כמה אנשים אמורים להגיע לאירוע שלכם.
למה זה חשוב?
- כך נדע להיות מתוכננים היטב מבחינת הציוד הנדרש.
- זה משפיע על המחיר הכללי, יחד עם הציוד המרכזי.
- משפיע על זמני ההובלה, כמות ההובלה – האם מדובר במשאית אחת? או 2 משאיות?
2. בחירת המיקום הנכון – לאחר שיש לנו מושג כמה אנשים מגיעים, נבחר את המקום הנכון.
– בית פרטי
– אירוע ביער פסטרולי
– אירוע בלב המדבר
– אירוע בחוף הים
וכן הלאה, כך נדע בדיוק כיצד להתארגן בהתאם, עם הציוד המתאים, כגון:
– ציליות
– מערכות חימום או מערכות קירור
– מגיני רוח
– שירותים ניידים
וכדומה.
3. חלוקת המתחם לאזורים – לאחר שבחרנו את המקום המתאים לאירוע, יש לחלק אותו לאזורים בצורה נכונה ומחושבת:
- מתחם הסעודה
- מתחם הריקודים
- החופה (אם זו חתונה)
- הבמה והדיג’יי
- שירותים ניידים לאורחים
- מטבח בשטח
- אזור להלבשה או מנוחה אם יש צורך לבעלי האירוע
ועוד. - אזור בטחון ובטיחות במקרה הצורך – חובה.
4. מערכת החשמל במקום – האם קיים חשמל? או שצריך גנרטור? כל זה חובה לדעת בהקדם האפשרי, על מנת שנוכל להתארגן ולהקים תשתית חשמל איכותית ומקצועית שתוכל להחזיק את כל האלמנטים במרחב. תכנון נכון של האירוע, יביא להקמה מדויקת של מערכת החשמל בשטח, וימנע תקלות אפשריות.
למשל, תקלה שעשויה לקרות: חם בשטח יותר משחשבנו, ואנו מעוניינים לחבר מצננים “ספייר” כלומר תוספת מערכות קירור לאורחים, במידה ולא התארגנו על מערכת חשמל איתנה, הכח החשמלי לא יספיק כדי להפעיל את כל המצננים בשטח.
5. בחירת סוג וזמן האירוע. אירוע ערב / אירוע יום / התאמת השטח לנדרש.
תאורה?
או ציליות?
קירור? חימום?
ההחלטה בסעיף זה היא החלטה קשה אך חשובה מאד! לאירוע יום יש את היתרונות שלו, וגם לאירוע ערב.
ערב הוא קסום יותר, אירוע יום הוא קליל יותר, מה שבטוח: חובה להתארגן כראוי! מפני שזה משנה את *כל* מערך הציוד לאירוע.
צריך להתארגן על גרילנדות תאורה בכל השטח, החל מאיזור החניה, דרך השירותים, ועד לרחבת הריקודים ומתחם הסעודה.
לכן, יש לשקול ולקחת סעיף זה בחשבון, הרבה לפני תאריך האירוע.
6. תאורה – במידה ואכן בחרנו באירוע ערב, יש לקחת בחשבון את סוגי ההארה בשטח. האם אנחנו רוצים גרילנדות פשוטות, או גופי תאורה מיוחדים, צפים, מרחפים, עמדות תאורה ועוד ועוד… לקארמה אירועים יש מגוון פתרונות להארה, וכן – משתפים פעולה עם האנשים הטובים והמומחים ביותר בתחום הפקות האירועים בארץ!
7. שטח למטבח – נכון, כבר דיברנו על זה בסעיף 3, אבל המטבח הוא סעיף חשוב ביותר!
איננו אחראים על שירותי ההסעדה, כמובן, אך אנחנו חייבים להקצות את השטח הנכון והמספיק למטבח כדי שיתפעל כראוי!
האם אתם מזמינים חברת קייטרינג?
האם המטבח הוא בישול בשטח ממש?
או בישול חלקי?
אילו סוגי תנורי חימום יהיו? פלטות רגילות? תנורי חימום? טבון? או אפילו לעמדות ה”בופה” שיהיו מפוזרות בשטח – פלטות טיגון? גלגל שווארמה? הכל חשוב, ואת הכל יש לקחת בחשבון.
8. מתחם השירותים – גם על זה דיברנו בסעיף 3 – אך הוא סעיף שצריך לדבר עליו בפסקה משלו. השירותים.
שירותי אורחים – כמות עמדות השירותים תלויה בכמות האורחים שיהיו בשטח. האם לעשות שירותים לגברים בנפרד ונשים בנפרד? יש מגוון פתרונות לשירותים ניידים.
כגון: שירותים כימיים פשוטים, או שירותים מפוארים יותר, העשויים ממכולה, או ממבנה נייד.
כמובן שלכל אחד מהבחירות שנעשה יש השפעה על המחיר, לכן גם את זה צריך לקחת בחשבון.
9. הקמת המתחם לאירוע יום לפני – חשוב חשוב חשוב!!! לא לחכות עם זה. המתחם חייב להיות מסודר ומוכן כבר יום לפני, עם כל התפאורה, הציוד, האביזרים, והכל ממש.
אתם לא רוצים לחץ ביום האירוע שלכם. לכן, חשוב שתוודאו שהחברה שאתם עובדים איתה, יודעת ומסוגלת להקים את המתחם כבר ביום של לפני האירוע, כדי שלכם – יהיה את הרוגע והבטחון הדרושים לשקט הנפשי שלכם.
ממש הכל. מתחם המטבח, השירותים, הכסאות והשולחנות מסודרים, חיבורי החשמל, התפאורה, כל האביזרים והציוד וכן הלאה.
וביום האירוע – כל שנותר לעשות הוא: להשלים מה שחסר, לעשות חיבורים אחרונים, לסדר את השולחנות, התפאורה, ושאר הציוד – ופשוט – להכין את הכל לאירוע.
10. בחירת הספקים הנכונים – זה אמנם הסעיף שמופיע אחרון, אבל הוא בעצם הסעיף שצריך להופיע ראשון – כי הוא הכי חשוב.
– ספקים של הקמת האירוע בשטח – השכרת הציוד, השולחנות, הכסאות, מצננים, פתרונות ההצללה, אביזרי חימום, תאורה, שירותים, ועוד… בזה כמובן, לא מתפשרים! כי זה ממש העיקר. וכאן – קארמה – השכרת ציוד לאירועים נכנסת לתמונה.
מאות אירועים מכל הסוגים, בשטח מיוער, במדבר, בבתים פרטיים, בים, בחצרות, אירועים עירוניים, מוסדיים, חתונות, בר מצוות, בריתות, שבתות חתן, ועוד אינסוף סוגי אירועים שעברו בהצלחה מקסימלית.
תוך קבלת ציוד איכותי ויפה, שמור ומתוחזק היטב.
הכל עומד ועובד בזמן המדויק ובסדר מופתי.
עם צוות מדהים, ושירות מצוין של חבר’ה צעירים, מקצועיים ונחמדים ביותר. מוכשרים ומומחים בתחומם.
זה אנחנו, קארמה 🙂
ולא רק השכרת הציוד, אלא גם ->
- צוות המטבח והקולינריה
- צוות ההגשה והשירות
- עיצוב ותפאורה
- הקמה של במות במידת הצורך
ועוד ועוד ועוד…
אז, כמו שאמרנו, על ספק השכרת הציוד שלכם, לא מתפשרים!
קארמה, השכרת ציוד לאירועים.
השאירו פרטים כאן בטופס, או חייגו: 077-9966277